19 Haziran 2020

Yazılım Tabanlı Sanat Eserleri için Bulut Tabanlı GPU Sanallaştırmayı Kullanma - Ben Fino-Radin

Yazılım Tabanlı Sanat Eserleri için Bulut Tabanlı GPU Sanallaştırmayı Kullanma - Ben Fino-Radin

Grafik gereksinimleri yoğun yazılım tabanlı sanat eserlerinin sergilenmesi ve gösterimi sürecinde, özel donanımların pahalılığı, bakım zorunluluğu ve tek kişinin deneyimine göre tasarlanması gibi sebeplerden dolayı çeşitli zorluklar yaşanabilir. Konuşmasında bu zorlukları ele alacak Ben Fino-Radin, GPU (grafik işlem ünitesi) destekli bulut sanallaştırma platformları alanında, yazılım tabanlı sanat eserlerinin sergilenmesi ve erişimi bağlamındaki gelişmeleri sunacak, kurucusu olduğu laboratuvar Small Data Industries'in sanatı daha erişilebilir kılmak için bu teknolojileri nasıl kullandığını paylaşacak.

Multimedya

Diğer Etkinlikler

 Ertuğrul Salıcı: "Melek’in Unutmadıkları, Melek’i Hatırlayanlar: Bir Madalyonun Öyküsü"

30 Nisan 2024

Ertuğrul Salıcı: "Melek’in Unutmadıkları, Melek’i Hatırlayanlar: Bir Madalyonun Öyküsü"

Etkinlikler

Tümünü Görüntüle